RSS

…Așa îi veni astăzi Sandrei…

14 Aug

De ziua mea, care tocmai a trecut, o fată mi-a scris așa: „te cunosc mulți, din aceștia mulți țin la tine, din aceștia mulți te iubesc, din aceștia mulți îți sunt prieteni și-ți sar în ajutor când e nevoie!”.

 Pe fată nu o pot încadra în această înșiruire. Nu știu unde s-o pun și mă amăgesc că încadrările, în general, sunt vulgare. Dar eu , de fapt, nu știu unde s-o așez. Mă și îndoiesc, dealtfel, că fetei i-ar plăcea încadrări. Este Sandra Alexiu. Colegii mei știu cine este… sau măcar își închipuie că știu. Restul celor care îmi citesc blogul, pot căuta cu „goagal”.

 Am analizat atent ierarhia ei, am întrebat-o când a comis-o și dacă îi aparține. Mi se pare o ierarhie fără cusur, trist de adevărată…Mi-a răspuns că-i ideea ei și că… „așa îi veni astăzi”.

Câte cuvinte/lucruri/gânduri/intamplări bune ne „vin nouă, uneori, astăzi” fără să le dăm importanță și fără să fie luate în seamă! Nu-i așa? Dacă citatul de mai sus îl încadram între alte ghilimele și spuneam că l-a rostit Balzac, nu-i așa că avea alt sunet în urechile voastre?

 Ne datoram unul altuia și nouă înșine să remarcăm lucrurile valoroase pe care le inventăm, uneori mărunte, fără să așteptăm girul unor semnături sonore pentru asta…

Gândind la mesajul Sandrei mi-am amintit cum da, nu o dată, oamenii care mi-au sărit în ajutor la greu ( prieteni în definiția de mai sus), au fost mai puțini decât oamenii care m-au iubit…chiar pătimaș.

 

 

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 14/08/2011 în Uncategorized

 

Lasă un răspuns

 
