RSS

AM PLÂNS…ȘI RUSOAICA NU VA ȘTI NICIODATĂ!

02 Aug

Urmăream ieri, cu sufletul la gură, finala pe echipe la gimnastică, la olimpiadă.

Țineam cu ale noastre, fierbinte, așa cum țin cu toți românii performeri. Pumnii strânși, mă implic, pun suflet, sufăr dacă clachează, comentez singură cu voce tare. Urma ultimul exercițiu al zilei-exercițiul la sol al rusoaicei. Eu nu ținusem exact socoteala punctelor și nu știam dacă o ratare poate urca fetele noastre la argint dar, teoretic, trebuia să sper la o greșeală a adversarei.

Evoluția rusoaicei a fost excepțională. M-a impresionat, ajunsesem să trăiesc exercițiul odată cu ea când… TOTAL neașteptat, la final, a ratat. A căzut urât de tot! Fără să vreau, mi s-a strâns inima și mi-au dat lacrimile-mie, care plâng foarte rar. Am rostit cu voce tare Vaaai!  Mi-am imaginat ce trebuie să simtă un performer de talia ei, exact  în timp ce cade. Îmi părea dureroasă postura de căzută la podea a sportivei care până acolo fusese divină. Era ca o regină picată pe treptele palatului! O fracțiune înainte să plâng, mi-am imaginat că ar fi copilul meu, sau ce trăiesc părinții ei.  Îmi venea s-o cuprind în brațe și s-o liniștesc. O omenire întreagă era cu ochii pe ea!

Efectiv am uitat că ratarea aceasta ne-ar putea avantaja echipa, n-am avut pic de bucurie gen “yess, yess a căzut bestia competitoare!”.

Am simțit doar admirația universală pentru performanță, frumusețea sportivității și am scăpat lacrima regretului în rând cu, probabil, palpitațiile fetei prăvălite.

Gândul meu la ea a fost curat și sportiv, așa cum multe gânduri ale noastre ar trebui să fie, zilnic!

Am uitat că este adversara româncelor, am uitat ce au făcut rușii în război, am uitat de circul politic românesc.

A rămas doar iubirea între semeni, udată cu lacrima mea de român aflat la o atât de mare distanță și… despre care rusoaica gimnastă nu va ști niciodată.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 02/08/2012 în Uncategorized

 

Lasă un răspuns

 
