RSS

E ca un preludiu suspect de lung

31 Dec

Semineuelectric3Dviena

Nu îmi plac iernile, nu îmi place frigul, nu mi-au plăcut niciodată. Iar frigul acerb chiar mă deprimă. Parcă ceva-ceva îmi amintesc vag, departe tare, eu copil, săniuță, derdeluș, dar puteam trăi foarte bine și fără. Eu sunt omul căldurii. Mie niciodată nu îmi e prea cald, poate să-mi fie doar prea frig. Vara, când toți se sufocă și își armează clima sau ventilatoarele și suspină asudat, în cor, uuuuuuf, pfuuuuuuuuu ce caniculă, eu mă învelesc cu plăpumiță. Drept e că una mai subțirică, dar e plăpumiță. Orice raport fizic al meu cu frigul, ieșitul din casă sau din mașină, plimbatul prin zăpadă, este faza aceea de sacrificiu pe care o suport, numai ca să mă bucur și mai tare că apoi intru în casă la căldură. Sau în birt, la un vin fiert.

E cumva… ca slujba de la biserică, la nunți. Chinul prin care trec demn, vertical, proptită bine-n tocuri, ca să ajung la bunătățile de pe masă, la muzică și chef.

Sau frigul neacerb, frig normal, fără chin, e ca un preludiu plictisitor și suspect de lung.

 
2 comentarii

Scris de pe 31/12/2014 în Uncategorized

 

2 răspunsuri la „E ca un preludiu suspect de lung

  1. Valeria Crăciun

    31/12/2014 at 16:00

    parcă mă citesc pe mine aici. În schimb, muma e la polul opus. Poți să o lași la Polul Nord, pentru ea nu e frig, niciodată nu e frig! Eu spre exemplu fac alergie la frig, mi se roșește toată pielea și încep mâncărimile, e horror!!!!

    La multi ani!!!!!!!

     
  2. Otilia Tiganas

    31/12/2014 at 16:45

    Padre așișderea! Stă bine la 19 grade în casă, eu aș cere xanax la așa temperatură. La căldură se sufocă și se enervează. Eu invers!

     

Lasă un răspuns

 
