RSS

DUEL RATAT

20 Mar

01630362

Azi nu răspund mănuşii aruncate
Fiindcă mi-e lene s-o reţin.
Mă-ntind. Aş vrea să dorm puţin
Un somn de ceaţă peste toate.

Dac-aş învinge somnolenţa,
M-aş duela, ca-n alte rânduri
Și totuși casc… Golit de gânduri,
Îmi susur sub călcâi potenţa.

Sub chiar călcâiul violent
Care lovit, până mai ieri,
Ar fi scrâşnit. Dar astăzi, lent,
Îmi ling din vechile dureri.

Îmi picur sub călcâi potenţa,
De parcă nici n-aş fi trăit.
În mine se dărâmă-un mit,
Norocul meu cu somnolența!

 
2 comentarii

Scris de pe 20/03/2015 în Uncategorized

 

2 răspunsuri la „DUEL RATAT

  1. Magda

    21/03/2015 at 06:05

    …Iar când ai scris, așa-i că ceasul s-a oprit, și-a pus ochelarii și a tras cu ochiul? Vorbești de somn și-n vrejul vindecărilor lui îmi vine în minte romanul La Medeleni, cu somnul amiezii mai vindecător decât penicilina, mai de-alinare decât o spovedanie, mai scurt decât ar fi putut să fie. Ce armonie!

     

Lasă un răspuns

 
