RSS

ÎN SALA DE AȘTEPTARE LA CLASA A DOUA

22 Mar

Man pleading with woman in train station

Mai ştii cum se numea halta

în care trenurile noastre

s-au încrucişat  prima oară

în mers?

Trenul tău brut, abia grunduit,

de fapt nefinisat.

Al meu roz,  cu cerculeţe

portocalii şi steluţe ridicule.

Mai ţii minte cum îţi ofensa

trenul meu simţul cromatic?

Îţi propteai barba în pumni,

indulgent,

şi mă priveai  la  geam

cum trec pe lângă tine,

în nemulţumitor destin,

mereu paralel şi mereu în

sensul opus.

Mai ştii să-mi spui de ce

te-ai agăţat îndârjit,

în ultimul moment,

de ultimul meu vagon,

înfruntând o ofensă

cromatică evidentă,

de parcă

ţi-ai fi fost, până atunci,

propriul  duşman­?

 
2 comentarii

Scris de pe 22/03/2015 în Uncategorized

 

2 răspunsuri la „ÎN SALA DE AȘTEPTARE LA CLASA A DOUA

  1. cristi

    22/03/2015 at 22:23

    merveilleuse!

     

Lasă un răspuns

 
