RSS

SUNT fericită și PUNCT

06 Apr

Person_Stretching_under_the_Sun

Am probleme de adaptare în societate. Devin din ce în ce mai ciudată. Am afirmat, în repetate rânduri, că sunt un om fericit. Interlocutorii fie mi-au cerut să justific această stare aberantă, fie mi-au argumentat de ce greșesc, fie au zis că îmi promovez imaginea și bat câmpii, că nu poate fi adevărat. Că nu știu eu ce-i aia fericirea!

Am afirmat că bărbații îs tare faini, că nu-s mârlani, nici ghiolbani, nici porci, nici… iarăși am luat-o peste moacă. Cum că n-oi fi cunoscut bărbați la viața mea și vorbesc în necunoștință de cauză.

Am mai afirmat că mă simt extrem de bine în pielea mea de femeie, că mă simt respectată, deloc scoasă în șuturi de sexul tare, chiar dimpotrivă. Am aflat că… poate fiindcă stau la țară și nu-s plimbată prin orașe!

Am mai declarat că nu cunosc (nu mai mult decât o adiere trecătoare!) invidia, gelozia, ranchiuna. La asta mi s-a răspuns, îndeobște, „nici eu!”.

Am spus că, medic de familie fiind, medic într-un sistem cretin și TOTUȘI eu nu mă simt umilită nici de pacienți, nici de autoritățile locale, nici de colegii doctori din spitale. Mi s-a spus că-s oportunistă, sau un bun diplomat.

Am scris că îmi place la nebunie România, chiar și atunci când îi înjur imperfecțiunile! Mi s-a zis că n-am termeni de comparație, că ce fain e în alte țări.

Iar eu… eu încep să mă simt tot mai bizară, mi-e și rușine că îmi permit aroganța fericirii „nejustificate”!

Ar trebui să-mi redefinesc fericirea? Să pricep că toți aceia care mă iubesc „își bat joc de mine”, iar aceia pe care îi iubesc eu mă vor părăsi sau dezamăgi în scurt timp?  Să-mi redefinesc fericirea chiar dacă nu simt nimic din aceste potențiale pericole? Doar așa, ca să caut noduri în papura vieții mele faine?

Da nici să mă împuști, n-o fac! SUNT fericită și PUNCT.

 
3 comentarii

Scris de pe 06/04/2015 în Uncategorized

 

3 răspunsuri la „SUNT fericită și PUNCT

  1. confuciusnc

    06/04/2015 at 19:32

    Perceperea fericirii este un lux al intelectului care apartine numai celor care si-l pot permite. Fericirea este este o senzatie proprie de satisfacere a propriului ego, nefericirea apartine celor incapabili sa se relaxeze, celor nesatisfacuti sau celor nemultumiti cu propria viata sau destinul lumii in general. E usor sa fi fericit cu tine insuti dar e al naibii de greu sa fii nefericit si nemultumit nu cu tine insuti ci cu viata pe care o au cei din jurul tau.

     
    • Otilia Tiganas

      06/04/2015 at 20:39

      Tendința mea este să simplific totul. Să trăiesc soft, mai lent, mai relaxat. CATEGORIC!!! în fața unor mari drame, de exemplu, teza mea se schimbă. Dar, fără mari drame, ea este aplicabilă multora care refuză sau nu pot sau nu știu să o aplice practic.

       

Lasă un răspuns

 
