RSS

SCRISOAREA TATĂLUI MEU, ALTA DECÂT V-AȚI AȘTEPTA!

08 Apr

11137122_946150225418922_2491708576249316321_n

Dragă Otica! Lansarea de carte a fost reușită și deosebită, memorabilă. Vă felicit cu mândrie! M-am simțit minunat, mai ales că, duminică dimineața, după chitrofoneală, nu m-am atins de antinevralgic  și Elena a tăcut. Ce seară plăcută!

Dar să vezi cum s-a terminat. Dupa spectacolul surprinzător al Lorenei, am mai topit vreo două pahare de vin și mi-am zis c-ar fi cuminte să plec acasă. Incălzit de atmosfera vioaie, noaptea, în stradă, mi-am pus puloverașul roșu la înaintare, săltând  vesel pe trotuar. În drum, aproape de Lac, mă oprește o siluetă mai delicată,  care se răstește la mine:

-Se poate, domnule doctor, la ora asta, noaptea cu neoanele în față, fără ochelari cu umbral?!  Sunt doctorul Balan.

Hopaa, oftalmologul meu! L-am strâns vârtos în brațe:

-Doctore, ce plăcere! Ochelarii sunt în buzunar, vin de la restaurantul Bucegi, în seara asta, lansare de cărți… fiică-mea doctorița, carte, două bucureștence mistoo tare, Tristan Mihuța sigur îl știi, spectacol… tot tacâmul. Sunt TARE TARE bucuros!

Duhneam  a bere cu vin, a tutun, tort de ciocolată, a Corina, a Lorena, a Tristan, a tine, a mine, a toți cei de acolo.

Inteligent si treaz (neoprotestant fiind, știam!), firește, imediat și-a dat seama omul de ce îl tutuiesc și-l bat pe umeri să-l liniștesc că-n seara asta văd foarte bine și fără ochelari.

Eu, impresionat de spectacolul splendid, interactiv al Lorenei, i-am însăilat doctorului ad hoc, pe calapodul ei, un „Instant Show” schițând câteva figuri la care a râs cu poftă.

Dar când i-am strigat furios:

-De ce te uiți așa la mine?!, explicându-i că, din lipsă de recuzită nu-i pot  trânti tinicheaua la picioare, am simțit că regretă că nu și-a văzut de drum și s-a oprit să mă salute. Poate ar fi fugit, bietul, dar s-a jenat. In sfârșit, ne-am despărțit oarecum amical, când l-am rugat să mă scuze că nu mai pot rămâne, fiind târziu și eu obosit.

I-am promis că, după sărbători, voi veni la cabinet pentru o evaluare oftalmologică, DAR cu o condiție: fără programere și intrare fără stat la rând!

-Vă aștept cu cea mai mare plăcere! Mi-a răspuns el, ușurat.

 
2 comentarii

Scris de pe 08/04/2015 în Uncategorized

 

2 răspunsuri la „SCRISOAREA TATĂLUI MEU, ALTA DECÂT V-AȚI AȘTEPTA!

  1. Cristina Cioroboiu

    08/04/2015 at 22:22

    Felicitari Otilia, ii semeni tatalui tau si fizic si intr-ale umorului !
    Regret ca n-am putut veni…Sarbatorile sunt un prilej de intalnire in familie si cum am avut musafiri n-am putut sa-i abandonez in indiferenta si sa ma alatur familiei literare, desi asta as fi vrut mai cu seama. Sper sa nu scap urmatorul prilej, ca, parca-i un facut, cand confirm ca vin si in final nu pot.
    Tatal tau scrie ? Daca nu, inregistreaza-l macar ca hatru cum e ar fi pacat sa nu-l avem in fonoteca.
    Cu deosebita stima pentru amandoi si cu speranta de cat mai devreme !
    eu

     
    • Otilia Tiganas

      08/04/2015 at 23:18

      Te îmbrățișez, Cristina și tare mi-a părut rău că ai lipsit! Dar mai facem. Nu, tata nu scrie, aceasta este prima lui poză scurtă, e din 2014.

       

Lasă un răspuns

 
