RSS

CARTEA MEA

16 Apr

femeia-cu-sapte-palarii_1_fullsize

Cartea mea „Femeia cu șapte pălării”, proză scurtă în registrul pe care îl știți, reeditată proaspăt- (aprilie 2015),  se poate comanda AICI, pe blogul meu, bara de sus. Găsiți sus în bară buton pentru comandă carte, doar apăsați la „Femeia cu șapte pălării”.

Ea, cartea, costă 20 lei. Odată comandată, veți primi tehnica de plată- (numărul de cont!!). Nu lucrez cu ramburs, adică- “Ai cartea mea, băiatu, da o plătești înainte!”. Merg pe încredere totală și bine fac, încă NICIUN beneficiar al cărții trimise prin poștă nu a uitat să o achite. Procentu-i zdrobitor: 100% din cititorii mei sunt onești. Să nu fiu mândră?

 
5 comentarii

Scris de pe 16/04/2015 în Uncategorized

 

5 răspunsuri la „CARTEA MEA

  1. sweet & salty

    06/06/2015 at 17:01

    Există varianta e-book?

     
    • Otilia Tiganas

      30/07/2015 at 08:05

      Nu exista dar este trimisa si in afara Romaniei cu costuri minime. Pretul maxim final de pana acuma, cu tot cu taxe, a fost 7,5 eur

       
      • sweet & salty

        30/07/2015 at 16:51

        Am deja cartea ta, draga mea. A fost o bucurie primită înainte de vacanță. Îți mulțumesc încă o dată, om cu suflet frumos. 🙂

         
  2. Otilia Tiganas

    30/07/2015 at 17:02

    Ioi sigur! Stiu, răspunsesem la foc automat! dar de ce intebi de E-book?

     

Lasă un răspuns

 
