RSS

PROSTIA E VERSATILĂ!

25 Mai

Vă par inteligentă, nu?

Las de-o parte modestia, batalioane de oameni mi-or tot băgat în cap că-s fată deșteaptă. Mda… fiindcă le zic bine. DAR!!

Hai să analizăm realitatea. Concretul, live-ul, nu blogul.

Sub biroul meu există un triplu, în care-i băgat și calculatorul, un triplu cu buton on/off. Am dat cu piciorul pe off de ZECE ori, restartând apoi, înjurând că n-am salvat și că am pierdut text, până ce m-am prins că n-ar strica să mut triplul acela, astfel încât butonul on/off să nu intre sub incidența piciorului meu.

Adică juma de an mi-a trebuit să pricep o chestie pe care orice bou ar pricepe-o în zece minute. Apoi să iau decizii și să fac transformări, pe care orice vită le făcea după prima cădere de curent.

Deci???

Prostia e atât de parșivă! Se ascunde diabolic „printre inteligență”.

Iar eu îi mai trag un poem mișto, de nici dracu nu află cât pot fi de tâmpită, dacă mă cunoști pe bunelea.

 
2 comentarii

Scris de pe 25/05/2015 în Uncategorized

 

2 răspunsuri la „PROSTIA E VERSATILĂ!

  1. miryam rhod

    25/05/2015 at 23:44

    Toti patim din astea, eu apasam butonul de on/off de la calculator cu genunchiul.

     
  2. Dora

    26/05/2015 at 21:41

    🙂 ‘tu-i mama lui de buton on-off… Tot desteapta ramai, ca macar ai recunoscut asta. 🙂
    Ce ne facem cu mine, care las aproape totul pe ultima suta de metri? Adecatelea si stiu si pot, dar sa ma pici cu ceara de-oi muta si eu triplu’…

     

Lasă un răspuns

 
