RSS

Daaa??? Nu știam că vă deranjez!

22 Iun

 

Din deliciile muncii cu publicul, dialogul prestator-beneficiar.

Preia Jenucu vineri un calculator spre depanare, după ceva ezitări dacă să se lege la cap, calculator pe care până și eu, care nu mă pricep, văd că-i din 1930. Ceva gen Dacia 1100 ruginită, căreia să-i pui servodirecție, airbag și geamuri electrice.

  • Încerc să-l fac să meargă cât de cât, dar oricând poate să cadă în altă parte. Vă sun luni. zice Jenucu

Primul telefon al clientului, sâmbătă dimineața.

  • Ați făcut calculatorul?
  • Nu, v-am spus că doar luni îi vine rândul.

Următorul telefon al clientului, duminică la ora 9, Jenucu încă dormea, eu tastam deja pe FB

  • Noa, ați făcut calculatorul?

Jenucu, greu de scos din pepeni altminteri, răspunde iritat:

  • Nu, și vă rog să nu mă mai sunați până luni.
  • Da??? Nu știam că vă deranjez.
  • Ba da, foarte.
  • Și atunci eu ce să fac? Că mă tot sună copiii din Spania, că vor să discute cu mine la calculator.
  • Spuneți-le să vă cumpere unul ca lumea, dar și aia doar de luni încolo!
  • Dar eu n-am bani de calculator!
  • Mă rog…
  • Să știți că eu aș avea pe cineva la Ineu, să mi-l facă!
  • Domnule, în zece minute vi-l aduc și chiar vă rog să-l duceți la Ineu, m-ați scăpa de o mare belea.
  • Nu nuuuu!! Vă rog să nu mă lăsați, CĂ NIMENI NU A VRUT SĂ MI-L FACĂ, nici la Arad!

Îl privesc pe Jenucu, zâmbind, el e novice în arta conversației cu clienți, eu am exersat-o dumnezeiește, explicând două decenii Legea Sănătății. Zic:

  • Spune-mi că nu te-ai enervat. Este prototipul clientului dificil, păgubos și fără profit. Rata la mine este 1 la 50. Tot al cincizecelea e din ăsta.
  • Să știi că m-am enervat nițel. Scula e o aberație, dar atâta a insistat!
  • NU AI VOIE să te enervezi!!! Privește prin el. Dacă unul ca ăsta te scoate din țâțâni, ești singurul responsabil. De mai sună, dă-mi-l mie să-i zic să nu „iasă din paradigmă”!
  • În cât timp te-ai învâțat să nu te înfurii?
  • 20 de ani, odată cu reforma sanitară.
 
2 comentarii

Scris de pe 22/06/2015 în Uncategorized

 

2 răspunsuri la „Daaa??? Nu știam că vă deranjez!

  1. Narcisa - Maria

    22/06/2015 at 09:31

    Am impresia că semăn cu Jenucu tău la chestii de astea. Nu pot să spun NU când cineva îmi dă de lucru, mai ales dacă mă roagă frumos.

     
  2. Otilia Tiganas

    22/06/2015 at 09:32

    Noa așa vă trăbă! haha

     

Lasă un răspuns

 
