RSS

BĂTĂLII FĂRĂ MIZĂ ȘI RĂZBOAIE FĂRĂ ÎNVINGĂTOR

01 Iul

interphoto_1366878144

Am vorbit despre homosexuali, aveți mai jos linkul textului meu publicat în CATCHY, cel la care mă refer.

Am spus LIMPEDE, acolo, că exprim părerea mea de nezdruncinat, rezultată în urma unei atente analize și  a unei lungi experiențe cu oamenii. Sunt medic de familie vechi, aflu MULTE.

Că textul va isca polemici? DA, știam. Că unii vor încerca să polemizeze, dar eu nu mușc la polemică nici moartă? Da, știam.

Și mai știam ceva, care iese din temă, și s-a dovedit. Anume: despre seninătatea, ușurința care bagă oamenii în războaie ce nu le aparțin. Lupte fără miză, ei se izbesc reciproc în cap cu sticle goale de bere, doar fiindcă sunt fanii unor echipe adverse de fotbal. Se înjură birjărește la alegeri, doar fiindcă preferă partide diferite. Ei fără să fie membri de partid, sau cu șanse în funcții!!! Numa așa, ca să se bată… Oameni care s-ar ucide virtual mușcând jugulare, fiindcă unii sunt homofobi, alții de partea postării mele.

Viața-i scurtă și teoretic irepetabilă, dar scurtele noastre vieți însumate, alcătuiesc istoria omenirii.

Băgatul în războaie fără miză sau învingător (în șah se cheamă PAT), devine o catastrofă personală.

Iar eu, ca dovadă că aplic regulile pe care le clamez, nu am deschis război, nu-l întrețin, doar îmi postez public părerea despre hăituiala stupidă a homosexualilor, aceeași stupizenie ca cea din epoca în care societatea considera primele femei cu pantaloni, vrăjitoare sau curve.

Ceea ce fac, este nu război fără miză, ci o DATORIE de a mă situa explicit într-o anume poziție, atunci când doar o postare a mea pe FB despre “ciorbița cu borș” adună un duium de accesări și atrage morman de comentarii.

Dacă eu aș tăcea ca struțul și aș merge numai pe ciorbițe, atunci și munca mea susținută pe FB, pe blog, în presă, chiar la cabinet, ar deveni… nu musai un război fără miză, ci o preocupare TOTAL fără rost. Și ar fi păcat de mine, zău!

Citiți PRIETENII MEI HOMOSEXUALII:

http://www.catchy.ro/prietenii-mei-homosexualii/76087

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 01/07/2015 în Uncategorized

 

Lasă un răspuns

 
