RSS

NU-I SPUNE BĂRBATULUI, NEVER EVER, CĂ ALTUL CONDUCE MAI BINE!

22 Iul

Eram participant la un simpozion medical, prin țară.

Urma să ajung la Oradea, traseul Cluj- Oradea, eu copilot, iar șofer: un coleg al meu, tot medic de familie.

Știți fazele alea din desene animate, când Tom zâmbește destins, trecând pe lângă o scenă aberantă și numai după zece metri pricepe că-i aberantă, apoi frâneaza brusc, își face capul titirez și se oprește, privind consternat în urmă.

Cam la fel și eu, (care mă tem cumplit de viteza la volan!!), eu cu gura pân la urechi, ciripesc vesel, în timp ce colegul, viitorul șofer, povestește public ceva de genul:

-Și urma să merem acolo… (detalii unde anume)… da o zis nevastă-mea „nu vin cu tine, că tu conduci prea tare!”

Ciripitul meu îngheață brusc, moaca-mi pică, o doctoriță-n zonă, care mă cunoaște bine:

– Oti, auzi ce zice?? Ți-o cam picat fața… Succes la drum!

SIGUR aveam deja moacă de criminal dus spre eșafod.

Dar urmează drumul nost, șoferul conduce EXCELENT (pe bunelea!!), atent la fiecare gest, nu mi se pare că ar decide nimic la voia soartei, nu depășeșete nimic fără să fie absolut sigur, nu zboară pe serpentine… este echilibrat, sigur pe volan și calm. Spre capătul drumului, îi spun ușurată:

  • Conduci EXCELENT!! Zău.
  • Noa zi-i asta și lu nevastă-mea!

Ioai… cum să-i zikk? Că oi fi cretină să bag mortu-n casa omului! Bașca la bord rula un CD cu muzica mea preferată, Harry Belafonte.

Prima concluzie: nici la pomul lăudat, da nici la ăla hulitu, să nu te duci cu desagii prefabricați! Tricotează-i pe loc. Instant. Live.

EPILOG- din Oradea, mă preia consortul meu. Cei doi își dau mâna la OMV în parcare, se plac din prima. Eu, vipera, îi comentez discret consortului- „Colegul meu conduce extrem de cuminte… nu așa… sportiv ca tine!”.

Jenucu, mie în barbă: “Mișto, am să urmăresc cum conduce și am să iau câteva lecții de condus!”

Mi-era clar că vorbisem în plus, ca și cum el ar fi lăudat gambele fine ale unei tipe, în competiție cu ale mele… dacă nu mai rău!

A doua concluzie: nimeni nu conduce pe placul consortului/consoartei. Numa pe placul nou veniților.

Pe mine și pe șofer, după două zile, ne-o luat în bășcău virtual colega care a asistat la declarația sinucigașă, cum că nevasta zice că el “mere prea tare”. Ne scrie colega:

  • Da? Ați ajuns cu bine la Oradea? Și io care credeam că nici n-ați maI ajuns…

A treia concluzie, de fapt îndemn. Nu “te râde” de alții, că mâine poți fi tu “alții”. Haha

A patra concluzie- axiomă. Izbește-ți bărbatu în ce vrei: portofel, card, carieră, erecție, notorietate, inteligență… NUMA NU-I ZICE CĂ ALTU CONDUCE MAI BINE!

 
Un comentariu

Scris de pe 22/07/2015 în Uncategorized

 

Un răspuns la „NU-I SPUNE BĂRBATULUI, NEVER EVER, CĂ ALTUL CONDUCE MAI BINE!

  1. Nicolae Lungu

    23/07/2015 at 07:24

    Musai tre sa eviti asta,ca e de rau! 🙂

     

Lasă un răspuns

 
